♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂
المنتدى الجديد

منتديات شباب وبنات مصر


www.egymt.com

ترجو التسجل


مع تحيات الادارة

♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂

أهـلا بـِك يـا {زائر} مِــنور/ة المنتدى يا كـَـمـ،يـلـ/ة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 elly y3raf yorod yegy hena :(

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
shosho
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : عدت سنة وراها سنة فتحوا العيون واستغربوا لا هم لقيوا حبهم ولا فهمنا نفسنا


انثى
الجدي
عدد المساهمات : 3019
العمر : 21
المـكـان : a7lamy
العمل/الترفيه : 3aysha 7yaty
المزاج : ro2an
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2546
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: elly y3raf yorod yegy hena :(   الخميس يونيو 04, 2009 12:01 am

---------------------------------------------------------------------

دى أسئلة ملهاش رد و اللى يلاقى رد لأي سؤال يا ريت يرد

الكهرباء لما بتقطع بتروح فين

لو فيه شجرة وقعت في الغابة هل بقيت الشجر هيضحكوا عليها

ليه دايما يقولوا هدية مجانية , هو في هدية بفلوس أصلا

ليه دايما أي حد لما يجى يقولك أي معلومة لازم يبدأ ب(بيقولك)



yala ya shotar gaobo ba2a
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
t@rek
الـمٌــديــ،ـر الــعـامــ،
الـمٌــديــ،ـر الــعـامــ،


رسالة sms رسالة sms : نظراً لوجود فترة امتحانات سيذداد تواجدى فى المنتدى
ذكر
الميزان
عدد المساهمات : 1883
العمر : 23
المـكـان : ~ مِـ،ـعَــاَكـُ،ـوُا فـ، كُــل مَـ،كـانـ
العمل/الترفيه : مستمعين للمدرسين وللمواد مش فاهمين وللكتب مطنشين
المزاج : خليك فرش علشان وشك ميكرمش
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2161
تاريخ التسجيل : 20/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: elly y3raf yorod yegy hena :(   الجمعة يونيو 05, 2009 8:48 am

الكهرباء لما بتقطع بتروح فين

بتروح مشوار وتيجى تانى

لو فيه شجرة وقعت في الغابة هل بقيت الشجر هيضحكوا عليها

لأ احنا بس اللى بنضحك على بعض

ليه دايما يقولوا هدية مجانية , هو في هدية بفلوس أصلا

عشان الضرايب

ليه دايما أي حد لما يجى يقولك أي معلومة لازم يبدأ ب(بيقولك)


عشان انتبه ليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: elly y3raf yorod yegy hena :(   الجمعة يونيو 05, 2009 8:50 am

الكهرباء لما بتقطع بتروح فين


بتروح تلعب ماتش كورة


لو فيه شجرة وقعت في الغابة هل بقيت الشجر هيضحكوا عليها
طبعا دول اندال


ليه دايما يقولوا هدية مجانية , هو في هدية بفلوس أصلا

رخامه

ليه دايما أي حد لما يجى يقولك أي معلومة لازم يبدأ ب(بيقولك)

عشان مش عارف الواحد ده مين <<ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: elly y3raf yorod yegy hena :(   الأحد يونيو 07, 2009 2:56 am

الأسئلة بجد متعبة جدا علشان الواحد يرد عليها زى اسئلة أحمد السقا فى مسرحية عفروتو
الموضوع جميل وتسلم أيدك على الأسئلة ودى الردود

الكهرباء لما بتقطع بتروح فين
بتروح تاخدلها شاور من كتر التعب طول النار راحه جاية فى السلوك

لو فى شجرة وقعت فى الغابة هل بقيت الشجرهيضحكوا عليها
لأطبعا يا محمود الندالة ليها ناسها هههههههههههههههه فاهمنى طبعا (أنا بهزر)
لأ دول بيعجبوا بيها وبيحولوا يقلدوها مش بيقولوا على رأى المثل ما يقع إلا الشاطر

ليه دايما يقولوا هدية مجانية هو فيه هدية بفلوس أصلا
والله عندك حق كل المدرسين بيكتبوا هديو مجانية على المذكرات وبنروح ندفع ثمنها بس انا عرفت ليه هدية مجانية لأن المدرسين مش بيخدوا أجر على كتابتهم للمذكرة وإنما حق تصويرها بس
ولا يمكن علشان مش يسيبوا الغلاف فاضى

ليه دايما أى حد لما ييجى يقولك معلومة لازم يبدأب(بيقولك)
علشان مش هوه اللى عارف المعلومة دى بنفسه أكيد حد تانى قالهاله
او يمكن رخامة شعب أو ممكن اللى بيقول للى قالك يكون عارف كل حاجة وبيقولها لكل الناس

على فكرة دى ردود لمنتدى الضحك والكلام ده لكن بيقولك لو عاوزة ردود علمية ممكن أرد

الموضوع جميل جدا واحنا جاهزين لأى أسئلة تانية

تقبلى مرورى وتحياتى
ودمتى سالمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ليله بكى فيها القمر
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : قد يتحول كل شىءضدك ويبقى الله معك فكن مع الله يكن كل شىء معك
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 1287
العمر : 30
المزاج : مية مية.. عسلية
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1006
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: elly y3raf yorod yegy hena :(   الأحد يونيو 07, 2009 3:00 pm



الكهرباء لما بتقطع بتروح فين

بتجيب ايس عشان تبرد على نفسها شويه

لو فيه شجرة وقعت في الغابة هل بقيت الشجر هيضحكوا عليها

اصحابها لالالالا بس الشجر السىء مابيصدق بقى ناس رخمه طبعا

ليه دايما يقولوا هدية مجانية , هو في هدية بفلوس أصلا

قريبا حيكون فى هديه بفلوس لا تقلقى

ليه دايما أي حد لما يجى يقولك أي معلومة لازم يبدأ ب(بيقولك)

عشان التانى دايما بيكون راسه ملوحه ومش فاضى يسمع


اسئله حلوه اووووى ياشوشو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the first love
~عـٌضـو رَبـنا معـاهـ
~عـٌضـو رَبـنا معـاهـ



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 38
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org/
العمل/الترفيه : free naw
المزاج : i"m co0o0ol
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 54
تاريخ التسجيل : 07/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: elly y3raf yorod yegy hena :(   الإثنين يونيو 08, 2009 7:25 pm

الكهرباء لما بتقطع بتروح فين

عندها معاد

لو فيه شجرة وقعت في الغابة هل بقيت الشجر هيضحكوا عليها

لأ هيسكتوا عشان ميحصلهمش اللى حصل لها << لما تكون وقعت يبقى اتقطعت <<منطقى صح <<÷ههههههه

ليه دايما يقولوا هدية مجانية , هو في هدية بفلوس أصلا

يو يا سيتى عشان يكملوا كلمه هديه<<÷هههههههه

ليه دايما أي حد لما يجى يقولك أي معلومة لازم يبدأ ب(بيقولك)

عشان مش متأكد من كلامه فبيدبس واحد تانى فيها<<هههههه


nice topic shosho

t7yaty

3omar
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org/
 
elly y3raf yorod yegy hena :(
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» زيت الحناء Henna Oil

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂ :: ( ღ.¸¸.الاقسام الترفيهيه لبنات وشباب كول.¸¸.ღ ) :: :: `·.¸¸.·¯`··._.·(قسم النكت والطرائف) `·.¸¸.·¯`··._.· ::-
انتقل الى: