♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂
المنتدى الجديد

منتديات شباب وبنات مصر


www.egymt.com

ترجو التسجل


مع تحيات الادارة

♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂

أهـلا بـِك يـا {زائر} مِــنور/ة المنتدى يا كـَـمـ،يـلـ/ة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الأحد يوليو 05, 2009 8:25 am

هل صحيح البعد جفا يعني بس تبعد او يبعد عنك أعز أنسان فحياتك او اي شخص عزيز بتحس ببرودة مشاعرك ونقص احتياجك تجاه ذلك الأنسان العزيز وبتحس انه ينقص اهتمامك ومحبتك تجاهه يعني متل ما يقول المثل" بعيد عن العين بعيد عن القلب "
أتمنى تكون فكرة الموضوع وصلت لكم وشكراا جميعااا


مع حبي ...وأحترامي للجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
emma
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~


رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الميزان
عدد المساهمات : 486
العمر : 23
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 512
تاريخ التسجيل : 02/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الأحد يوليو 05, 2009 9:10 am

بالنسبة لي انا

الحقيقة في اشخاص المثل ده بينطبق عليهم

يعني لو بعدوا عني فترة باحس ببرود مشاعري نحيتهم

اما في اشخاص تانيين مجرد ميبعدوا عني ببقى مستعدة اعمل اي حاجة علشان اشوفهم

و بعدين في اغية سمعتها النهاردة الصبح

" لو راح منك يا عين هيروح من قلبي فين "

هههههههههههههههههههههههه

و ميرسي يا جميل على التوبيك الخطير ده

Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
~{EME}~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


كيف تعرفت علينا؟ : دعوة من الادارة
رسالة sms رسالة sms : اخيرا خلصت الامتحانات ورجعتلكم وحشتوني
ذكر
العقرب
عدد المساهمات : 2246
العمر : 23
المـكـان : السلطنهـ عمانـ
العمل/الترفيه : الصيد ,, والبلياردو
المزاج : مش تمامـ,
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2452
تاريخ التسجيل : 14/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الأحد يوليو 05, 2009 9:22 am

أكيد زي ما قالت الاخت ايما كدا بلظب


وتقلبي مروري يا وردة يا كبيرة


eme
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الأحد يوليو 05, 2009 10:09 am

شكرا لمروركم الطيب احلى اعضاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cool girl
مشـ©النـــكت ©ـرفه
مشـ©النـــكت ©ـرفه



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الثور
عدد المساهمات : 545
العمر : 22
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org/forum.htm
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : cool bas mesh awy
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 148
تاريخ التسجيل : 16/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الإثنين يوليو 06, 2009 4:36 pm

الموضوع جامد جدا ميرسي ليكي يا قمر
و زي ما قالت ايما اني في ناس وناس
بس الموضوع هنا بيتكلم عن اعز الناس
واكيد لما بيبعدو عنا بنبقى فكرينهم كويس ومشاعرنا نحيتهم مش بتتغير حتى لو بعدو عنا بسنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
»-(¯`الصقر المجروح'´¯)-»
...::: كـــ | جـديد | ـــوول :::...
...::: كـــ | جـديد | ـــوول :::...



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

العقرب
عدد المساهمات : 2
العمر : 28
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 2
تاريخ التسجيل : 10/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الجمعة يوليو 10, 2009 11:55 am

مش با الظبط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   السبت يوليو 11, 2009 10:32 am

شكرا لمروركم الطيب احلى اعضاء

وياريت يا الصقر المجروح تعرفنا ردك
عالموضوع من وجهة نظرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ليله بكى فيها القمر
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : قد يتحول كل شىءضدك ويبقى الله معك فكن مع الله يكن كل شىء معك
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 1287
العمر : 30
المزاج : مية مية.. عسلية
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1006
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   السبت يوليو 11, 2009 7:18 pm

لا طبعا
فى ناس مهما بعدنا زمان ومكان
بيفضلوا جوانا ومعانا
ويحلوا الدنيا بذكرى ليهم


وفى ناس اول مايبعدوا ينسوا ويتناسوا


بس ممكن لما يرجعوا الناس تانى لبعض بيلاقوا فى فراغ اصبح موجود

لان الزممن بيغير وانت لسه شايف الشخص باخر شىء كان بينكم

شكرا على موضوعك ياجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الأحد يوليو 12, 2009 8:23 am

شكرا لردك الجميل ليله بكى فيها القمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الإثنين يوليو 13, 2009 9:33 pm

ميرسى ليكى وردة على الموضوع الجميل والفكرة الرائعة دى
يعنى انا متفق مع الأعضاء اللى قالوا وجهة نظرهم
انا شايف ان الفراق نوعين الفراق القهرى اللى هو بيبعدوا عن بعض لسبب عمل أو دراسة أو سفر بس لأتنين لسة بيحبوا بعض وفاكرين بعض ده لا ينطبق عليه المثل أطلاقا بل بالعكس يزيد التعلق بالشخص وتمنى رؤيته مع زيادة المدة

اما النوع التانى وهو الفراق الإرداى وده لخيانة أحدهما أو البعد بمزاجه يعنى لسبب أو لأخر وده أكيد بينطبق عليه المثل لأنه غصب عننا بنكره الشخص اللى بيسبنا بمزاجه او بيضحى بينا وبرده مع زيادة الزمن يزيد برود المشاعر

تسلم ايدك وة على الموضوع الجميل ده ويا ريت نعرف رأيك
تقبلى مرورى وتحياتى
ودمتى سالمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: " بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "   الثلاثاء يوليو 14, 2009 8:19 am

شكرا لرايك القناص نورت

انا بقى من رايى ان البعيد عن العين قريب جدا من القلب
لان مهما بعدوا اللى بنحبهم ويحبونا اكيد بنفكر فيهم كتير
يعنى قريبين مننا جدا

لكن اللى هما بعيد اصلا عن قلبنا وعيوننا هيفضلوا برده بعيد عننا وعمرنا ماهنفكر فيهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
" بعيد عن العين .. بعيد عن القلب "
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سلسلة قصص ومعاني .. "قصة السجين وفرصه النجاه "
» "برنامج غزة للصحة النفسية" يعقد محاضرة بعنوان "توكيد الذات"
» ?|":"| تَقْيِيْمَآإأإأإأإتٌ |":"|
» طيرين في عش الوفا "الفنان الراحل محمد صدقي" من روائعه
» "إنهم كانوا قبل ذلك مترفين"

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂ :: ღ.¸¸.بناتـ وشبابـ كولـ, حوارات نقشات اراء عامه.¸¸.ღ :: `·.¸¸.·¯`··._.· (النقاش والحوار الجاد) `·.¸¸.·¯`··._.·-
انتقل الى: