♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂
المنتدى الجديد

منتديات شباب وبنات مصر


www.egymt.com

ترجو التسجل


مع تحيات الادارة

♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂

أهـلا بـِك يـا {زائر} مِــنور/ة المنتدى يا كـَـمـ،يـلـ/ة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 اسئله عاوزه اجابه صريحه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: اسئله عاوزه اجابه صريحه   السبت يوليو 25, 2009 8:49 am

اسئله عاوزه اجابه صريحه
1- لو حدث انقلاب فى الدوله ايه اللى تتمناه ان يحدث ؟؟
2- لو احترق منزلك فجأه وكان جميع من فيه خارجه وأصبحت لديك الفرصه لإنقاذ شيء من أشياءك بالداخل .... ماذا سيكون ؟؟
3- لو أخبرت إنسان عن 3 أشياء يقوم بها يوميا وستكون حياته سعيده بم تنصحه ؟؟
4- لو أعطيت جائزة نوبل ففي أي مجال تحب أن تكون الجائزه ؟؟
5- لو أرغمت على العيش في الزنزانه (( السجن )) لمدة سنتين مع شخص واحد .... من ستختار هذا الشخص ؟؟
6- لو لم تكن في وظيفتك .... ماذا تريد أن تصبح ؟؟
7- من أحب الناس إليك ؟؟
8- ما الذي يغضبك ؟؟
9- ما الذي لا تحبه إطلاقا ؟؟
10- متى تشعر بالسعاده ؟؟
11- ما هو عطرك المفضل ؟؟
12- متى بكيت أخر مره ؟؟ وهل كانت أمام أحد ؟؟
13- لو كان لديك الوقت الكافي ماذا ستفعل ؟؟
14- لو ألفت كتابا ماذا سيكون عنوانه ؟؟
15- هل لديك أمنية حياه ؟؟ ولماذا لاتزال أمنيه ؟؟
16- ما هي أهم ثلاث عيوب فيك ؟؟
17- ما الهديه التي ترغب بها بشده ؟؟
18- هل تظن أن الحياه بعد 100 سنه أسوأ أم أفضل ؟؟ ولماذا ؟؟
19- ما هو الشيء الذي لا تقبل المزاح به أبدا ؟؟
20- لو لم يكن هذا اسمك فماذا تريد أن يكون ؟ (( اسمك الحقيقي ))
21- هل تقبل أن تعيش سنه كامله في أجمل بقاع الأرض مع أفضل الطعام بشرط أن لا ترى إنسان خلال هذه السنه ؟؟
23- ما الشيء الذي تفعله وسوف يحل مشكلاتك كلها أو أغلبها ؟؟
24- ما هي الميزه التي تمتلكها ولا يعرفها عنك معظم الناس ؟؟
25- ما هي أسعد لحظه تتذكرها بحياتك ؟؟
26- ما هي أعظم خيبة أمل تذكرها حصلت لك في حياتك ؟؟
27- ما الشيء الذي يجعلك شخص محبوب ؟؟
28- ما هو أهم حدث حصل معك السنه السابقه ؟؟
29- من هو الشخص الذي تتمنى أن تصادقه ؟؟
30- ما هو أجمل كتاب قرأته ؟؟
31- من الصديق الوفي برأيك ؟؟
32- إذا أتيحت لك الفرصه العوده بالزمن مره واحده لتغيير شيء ما بالزمن .... أي وقت سترجع ؟؟ وماذا ستغير ؟؟
33- ماذا تريد أن تشتري مكافأة لإنجازاتك ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
t@rek
الـمٌــديــ،ـر الــعـامــ،
الـمٌــديــ،ـر الــعـامــ،


رسالة sms رسالة sms : نظراً لوجود فترة امتحانات سيذداد تواجدى فى المنتدى
ذكر
الميزان
عدد المساهمات : 1883
العمر : 23
المـكـان : ~ مِـ،ـعَــاَكـُ،ـوُا فـ، كُــل مَـ،كـانـ
العمل/الترفيه : مستمعين للمدرسين وللمواد مش فاهمين وللكتب مطنشين
المزاج : خليك فرش علشان وشك ميكرمش
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2161
تاريخ التسجيل : 20/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الأربعاء يوليو 29, 2009 9:44 am

شكرا على الاسئلة يا نهله
وان شاء الله انى احاول انى آجب عنهم
بس هما كتير اوى
مرسى على التوبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ليله بكى فيها القمر
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : قد يتحول كل شىءضدك ويبقى الله معك فكن مع الله يكن كل شىء معك
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 1287
العمر : 30
المزاج : مية مية.. عسلية
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1006
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الجمعة يوليو 31, 2009 2:13 am

اسئله عاوزه اجابه صريحه

بس اسئلتك دى صعبه جداااااااااااااااا
ححاول على قد ما اقدر


1- لو حدث انقلاب فى الدوله ايه اللى تتمناه ان يحدث ؟؟
نظافة البلد و تنميه المواهب التى تؤدى الى ابتكار واختراع ومساعده الناس على التفكير


2- لو احترق منزلك فجأه وكان جميع من فيه خارجه وأصبحت لديك الفرصه لإنقاذ شيء من أشياءك بالداخل .... ماذا سيكون ؟؟
شنطة ذكرياتى


3- لو أخبرت إنسان عن 3 أشياء يقوم بها يوميا وستكون حياته سعيده بم تنصحه ؟؟ممكن اقول
احترام الاخرين وتقديرهم صغيرا او كبير
قوة الاراده فى تنفيذ حلمك وطموحاتك
كون اصدقاء يخافوا عليك


4- لو أعطيت جائزة نوبل ففي أي مجال تحب أن تكون الجائزه ؟؟
فى المجال الهندسى

5- لو أرغمت على العيش في الزنزانه (( السجن )) لمدة سنتين مع شخص واحد .... من ستختار هذا الشخص ؟؟
ممكن حبيبى الى بيخلى دنيتى احلى واجمل وانا جمبه

6- لو لم تكن في وظيفتك .... ماذا تريد أن تصبح ؟؟
اريد ان اصبح مبرمجه او مصممه للمواقع designer or programmer

7- من أحب الناس إليك ؟؟
بابا وماما واخواتى وحبيبى طبعا

8- ما الذي يغضبك ؟؟

الغباء والشعور بالظلم والاكراه على شىء

- ما الذي لا تحبه إطلاقا ؟؟
الجبن والنداله والامبالاه وعدم تقدير ما تفعل

10 - متى تشعر بالسعاده ؟؟
لما احقق حاجه انا حباها واقدر اثبت وجودى بافكارى وطموحاتى

11- ما هو عطرك المفضل ؟؟
ممكن weekend

12- متى بكيت أخر مره ؟؟ وهل كانت أمام أحد ؟؟
امبارح لا كنت لوحدى


13- لو كان لديك الوقت الكافي ماذا ستفعل ؟؟
عايزه اتعلم فن النقش على الزجاج والارابيسك وكل ماهو له علاقه بالرسم


14- لو ألفت كتابا ماذا سيكون عنوانه ؟؟
الايام والناس


15- هل لديك أمنية حياه ؟؟ ولماذا لاتزال أمنيه ؟؟

انى اكون مبرمجه وليه عشان ظروف بلدى كده


16- ما هي أهم ثلاث عيوب فيك ؟؟
نرفز اووى وطيبه اوووى ومتردده


17- ما الهديه التي ترغب بها بشده ؟؟
هديتى من اى شخص سؤاله عنى


18- هل تظن أن الحياه بعد 100 سنه أسوأ أم أفضل ؟؟ ولماذا ؟؟
مش عارفه بس تقريبا اسوأ ليه عشان الدنيا مبقتش دنيا خلاص انتهت بتعلن استسلامها

19- ما هو الشيء الذي لا تقبل المزاح به أبدا ؟؟
الاهانه اما الناس

20- لو لم يكن هذا اسمك فماذا تريد أن يكون ؟ (( اسمك الحقيقي ))

انا بحب اسمى اووووى (امل) بس احبه يكون (سما)


21- هل تقبل أن تعيش سنه كامله في أجمل بقاع الأرض مع أفضل الطعام بشرط أن لا ترى إنسان خلال هذه السنه ؟؟

لا طبعا وعلى رأى المثل جنه من غير ناس لاتنداس


23- ما الشيء الذي تفعله وسوف يحل مشكلاتك كلها أو أغلبها ؟؟

الله اعلم مافى شىء يمكن يحل مشكلاتى بصراحه لان كل لما تحل مشكله حيطلعلك مشكله تانى


24- ما هي الميزه التي تمتلكها ولا يعرفها عنك معظم الناس ؟؟
رمانسيه ومحبوبه


25- ما هي أسعد لحظه تتذكرها بحياتك ؟؟
يوم نجاحى وتخرجى من كليتى الى بحبها


26- ما هي أعظم خيبة أمل تذكرها حصلت لك في حياتك ؟؟
يوم ماسبت اعز ناس ليا لقلبى


27- ما الشيء الذي يجعلك شخص محبوب ؟؟
فى الغالب سؤالى عنهم اذا كان الشخص قريب او بعيد وبعد كده مساعدتهم

28- ما هو أهم حدث حصل معك السنه السابقه ؟؟
تخرجى


29- من هو الشخص الذي تتمنى أن تصادقه ؟؟
مش عارفه لسه مافيش حد وصل للدرجه دى


30- ما هو أجمل كتاب قرأته ؟؟

كتاب عن الحب لمصطفى محمود


31- من الصديق الوفي برأيك ؟؟

الى يسال عليا وقت ما انا نسياه


32- إذا أتيحت لك الفرصه العوده بالزمن مره واحده لتغيير شيء ما بالزمن .... أي وقت سترجع ؟؟ وماذا ستغير ؟؟
الى 1 كليه وحغير القسم الى دخلته


33- ماذا تريد أن تشتري مكافأة لإنجازاتك ؟؟
كراسه والوان و جريده او مجله احب اقرائها وممكن شيكولاته


شكرا على الاسئله يا ورده الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الجمعة يوليو 31, 2009 9:01 am

شكرا ليكى ليله بكى فيها القمر

نورتى ياجميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
lover.girl
~عضو زى السكر~
~عضو زى السكر~



كيف تعرفت علينا؟ : كنت ابحث عن موضوع و تعرفت على المنتدى
انثى
الحمل
عدد المساهمات : 110
العمر : 22
المـكـان : فى البيت
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : رايق جدا
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 119
تاريخ التسجيل : 18/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الجمعة يوليو 31, 2009 6:48 pm

شكرا على الاسئله بس هى اسئله صعبه وعايزة اجابات صريحه وبدون تردد
بس ان شاء الله اقدر اجاوب عليهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   السبت أغسطس 01, 2009 9:19 am

ان شاء الله مريم
هنستناكى

نورتى ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أكبر مصدر للمياه هى دموعى
~عضو اتـعلم اخيراً~
~عضو اتـعلم اخيراً~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
القوس
عدد المساهمات : 56
العمر : 21
المـكـان : قصر الاحزان بجوار نهر دموع قلبى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : حزين
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 85
تاريخ التسجيل : 20/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   السبت أغسطس 01, 2009 10:14 pm


اسئله عاوزه اجابه صريحه

1- لو حدث انقلاب فى الدوله ايه اللى تتمناه ان يحدث ؟؟
يبقى في عند الناس شوية ضمير و اخلاص للعمل
2- لو احترق منزلك فجأه وكان جميع من فيه خارجه وأصبحت لديك الفرصه لإنقاذ شيء من أشياءك بالداخل .... ماذا سيكون ؟؟
دفتر الرسم و الالوان
3- لو أخبرت إنسان عن 3 أشياء يقوم بها يوميا وستكون حياته سعيده بم تنصحه ؟؟
1-يصلى ركعتين فى الصباح لله
يستغفرفيهما الله ان يمحى كل زنوبه و يامل ان يغفرها له
2-يحاول ان يكون رحيماً مع الناس والا يسكت ان وجد شىء به خطا مهما كان
3-ان يكون صبوراً مع الضعفاء والا يستسلم لاى شىء ممكن ان يهدم اماله و احلامه
4- لو أعطيت جائزة نوبل ففي أي مجال تحب أن تكون الجائزه ؟؟
العلوم
5- لو أرغمت على العيش في الزنزانه (( السجن )) لمدة سنتين مع شخص واحد .... من ستختار هذا الشخص ؟؟
ابى
6- لو لم تكن في وظيفتك .... ماذا تريد أن تصبح ؟؟
مهندسة -
من أحب الناس إليك ؟؟
ابى و امى
8- ما الذي يغضبك ؟؟
الاصوات العالية و العصبية و العند و البلاهه وعدم المبالاه
9- ما الذي لا تحبه إطلاقا ؟؟
الخيانة و الخداع
10- متى تشعر بالسعاده ؟؟
عندما احقق ما احلم به
11- ما هو عطرك المفضل ؟؟
shalis
12- متى بكيت أخر مره ؟؟ وهل كانت أمام أحد ؟؟
منذ 3 ايام وكنت لوحدى
13- لو كان لديك الوقت الكافي ماذا ستفعل ؟؟
استغفر الله و اتنى ان يسامحنى و يغفر لى زنوبى
14- لو ألفت كتابا ماذا سيكون عنوانه ؟؟
الحياه قصيرة فيجب ان تستمتع بها دون ان تغضب الله
15- هل لديك أمنية حياه ؟؟ ولماذا لاتزال أمنيه ؟؟
ان اجد شخص احبه واعطى له كل حبى و اخلاصى . لان لم يعد الحب الحقيقى موجود بكثره و يصعب ايجاده اذا لم يكن مستحيل
16- ما هي أهم ثلاث عيوب فيك ؟؟
عصبية
انخدع فى الناس بسهولة
احياناً اصدق المشاعر الزائفة
17- ما الهديه التي ترغب بها بشده ؟؟
شخص استطيع ان اأتمنه على قلبى و نفسى
18- هل تظن أن الحياه بعد 100 سنه أسوأ أم أفضل ؟؟ ولماذا ؟؟
ان شاء الله سوف تصبح افضل لان هذا ما بشرنا به الله و رسوله
19- ما هو الشيء الذي لا تقبل المزاح به أبدا ؟؟
الحب
20- لو لم يكن هذا اسمك فماذا تريد أن يكون ؟ (( اسمك الحقيقي ))
حنين
21- هل تقبل أن تعيش سنه كامله في أجمل بقاع الأرض مع أفضل الطعام بشرط أن لا ترى إنسان خلال هذه السنه ؟؟
نعم لانى احب ان اكون منعزلة عن الناس لفترة حتى لو كانت طويلة لتساعدنى فى ان انقى روحى و نفسى من الكذب و الغش و الخداع اللذى تصبح منتشراً فى هذا الزمن بكثرة
23- ما الشيء الذي تفعله وسوف يحل مشكلاتك كلها أو أغلبها ؟؟
التقرب من الله اكثر
24- ما هي الميزه التي تمتلكها ولا يعرفها عنك معظم الناس ؟؟
**************
25- ما هي أسعد لحظه تتذكرها بحياتك ؟؟
يوم نجاح اخى
26- ما هي أعظم خيبة أمل تذكرها حصلت لك في حياتك ؟؟
عندما اكتشفت ان اقرب الناس الى قلبى يخدعنى
27- ما الشيء الذي يجعلك شخص محبوب ؟؟
الوضوح وعدم لبس الاقنعة الزائفة
28- ما هو أهم حدث حصل معك السنه السابقه ؟؟
تعرفت على افضل صديقة لى
29- من هو الشخص الذي تتمنى أن تصادقه ؟؟
مفيش حد حالياً
30- ما هو أجمل كتاب قرأته ؟؟
التربية بالحب د. ميسرة طاهر
31- من الصديق الوفي برأيك ؟؟
الذى اجده بجوارى فى الوقت الذى يتخلى عنى فيه الجميع
32- إذا أتيحت لك الفرصه العوده بالزمن مره واحده لتغيير شيء ما بالزمن .... أي وقت سترجع ؟؟ وماذا ستغير ؟؟
فى الوقت الذى وهبت قلبى الى شخص لا يستحقه وبالتاكيد لن اكرر الطا مرة ثانية
33- ماذا تريد أن تشتري مكافأة لإنجازاتك ؟؟
تذكرة سفر الى اجمل بلاد العالم لكى استمتع بقدرة الله فى خلق المناظر الخلابة

تسلمى على الاسئلة الجميلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الأحد أغسطس 02, 2009 8:57 am

شكرا لمرورك الطيب اكبر مصدر للمياه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shosho
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : عدت سنة وراها سنة فتحوا العيون واستغربوا لا هم لقيوا حبهم ولا فهمنا نفسنا


انثى
الجدي
عدد المساهمات : 3019
العمر : 21
المـكـان : a7lamy
العمل/الترفيه : 3aysha 7yaty
المزاج : ro2an
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2546
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الخميس أغسطس 13, 2009 8:22 pm

اسئله عاوزه اجابه صريحه

اولا ميرسي ع التوبيك الجامد دة
ثانيا هجاوب اهو وميرسي ليكي يا بنوتة

1- لو حدث انقلاب فى الدوله ايه اللى تتمناه ان يحدث ؟؟

ان كل حاجة تتغير فيها يعني نظام التعليم يبقي ماشي كويس
الاهتمام بالنظافة شوية
والصحة العامة للناس

2- لو احترق منزلك فجأه وكان جميع من فيه خارجه وأصبحت لديك الفرصه لإنقاذ شيء من أشياءك بالداخل .... ماذا سيكون ؟؟

مممممممم ممكن كل الهدايا اللي جايالي من اقرب الناس ليا


3- لو أخبرت إنسان عن 3 أشياء يقوم بها يوميا وستكون حياته سعيده بم تنصحه ؟؟

اولا يختار الصديق الصح
ينظم وقته
ياخد باله من تصرفاته


4- لو أعطيت جائزة نوبل ففي أي مجال تحب أن تكون الجائزه ؟؟

المجال العلمي او الادبي بس العلمي اكتر

5- لو أرغمت على العيش في الزنزانه (( السجن )) لمدة سنتين مع شخص واحد .... من ستختار هذا الشخص ؟؟

مع الشخص اللي انا بحبه او مع ابن خالتي (( اقرب اتنين ليا ))

6- لو لم تكن في وظيفتك .... ماذا تريد أن تصبح ؟؟

عاوزة ابقي صحفيه

7- من أحب الناس إليك ؟؟

ماما وبابا واخواتي واصحابي وماي لوف

8- ما الذي يغضبك ؟؟

لما حد يقولي هقولك علي حاجة وف الاخر ما يقوليش بجد بتنرفز قوي او لما حد من اصحابي يكون زعلان

9- ما الذي لا تحبه إطلاقا ؟؟

الظلم والخيانه والكدب

10- متى تشعر بالسعاده ؟؟

لما بساعد حد من اصحابي ويكون فرحان اني ساعدته او لما ماما وبابا يكونوا راضيين عني

11- ما هو عطرك المفضل ؟؟

تاتش اوف بينك

12- متى بكيت أخر مره ؟؟ وهل كانت أمام أحد ؟؟

من يومين اها قدام صحبتي

13- لو كان لديك الوقت الكافي ماذا ستفعل ؟؟

هغير من نفسي شوية

14- لو ألفت كتابا ماذا سيكون عنوانه ؟؟

اصل الناس

15- هل لديك أمنية حياه ؟؟ ولماذا لاتزال أمنيه ؟؟
امنيتي اني الاقي صديق بجد يطلق عليه لقب صديق والسبب عشان مبقاش في امل اني الاقي الصديق التمام والنايس ع الاخر ف الزمن دة

16- ما هي أهم ثلاث عيوب فيك ؟؟

1- اني بثق ف الناس بسرعة
2- طيبة قوووووووووووووووي لدرجة الهبل يعني
3- واخده الحياه كانها بسيطة خالص

17- ما الهديه التي ترغب بها بشده ؟؟

صديق بجد

18- هل تظن أن الحياه بعد 100 سنه أسوأ أم أفضل ؟؟ ولماذا ؟؟

بعد 100 سنة من الحياه دلوقتي اظنها يعني هتبقي اوحش من كدة عشان الزمن كل مدي بيتغير الناس مش بيبقوا هم هم الناس كل حاجة بتتغير مفيش حاجة بتفضل زي ما هي خالص بس ان شاء الله تبقي احسن يعني

19- ما هو الشيء الذي لا تقبل المزاح به أبدا ؟؟

ان حد يشتغلني ودي مش محتاجة شرح اظن يعني

20- لو لم يكن هذا اسمك فماذا تريد أن يكون ؟ (( اسمك الحقيقي ))

انا الحمد لله راضيه عن اسمي كدة مش عاوزة اغيره

21- هل تقبل أن تعيش سنه كامله في أجمل بقاع الأرض مع أفضل الطعام بشرط أن لا ترى إنسان خلال هذه السنه ؟؟

ايوة يمكن ف السنة دي اعرف اغير من نفسي شوية وبردو اعرف ايه الفرق بين وجود الماس ف حياتي وعدم وجودهم

23- ما الشيء الذي تفعله وسوف يحل مشكلاتك كلها أو أغلبها ؟؟

مش عارفة والله بس اقعد افكر كتير ف الحاجة وعواقبها قبل ما اعملها عشان ما اندمش علي اي حاجة اعملها

24- ما هي الميزه التي تمتلكها ولا يعرفها عنك معظم الناس ؟؟

باني متواضعة والله واي حد شايفني مغرورة يبقي هو غلطان عشان انا مش كدة خالص والله

25- ما هي أسعد لحظه تتذكرها بحياتك ؟؟

لما ساعدت واحدة صحبتي ف مشكلة جامدة قوي خاصة بيها وكانت مبسوطة قوي قوي

26- ما هي أعظم خيبة أمل تذكرها حصلت لك في حياتك ؟؟

اني دخلت النت او اني فكرت ادخله اصلا وللاسف بجد نفسي اطلع منه

27- ما الشيء الذي يجعلك شخص محبوب ؟؟

مش عارفة والله بس يمكن عشان بحب اهزر كتير (( مين قال اصلا اني محبوبة ))

28- ما هو أهم حدث حصل معك السنه السابقه ؟؟

اهم واحد اني عرفت اني كنت مزعله ناس كتير قوي مني والحمد لله بحاول اصالحهم اهو

29- من هو الشخص الذي تتمنى أن تصادقه ؟؟

مش عارفة بس عاوزة اعرف ناس جديدة

30- ما هو أجمل كتاب قرأته ؟؟

اجمل كتاب كان كتاب اسمه ابن مصر عجبني قوي قوي

31- من الصديق الوفي برأيك ؟؟

برأيي الحد اللي عمره ما يخدعني بجد واللي يقف معايا وقت ما اكون محتاجة ليه
وانه يفضل فاكرني ويسال عليا ويخرجني من الاكتئاب اللي ببقي فيه ساعات يعني

32- إذا أتيحت لك الفرصه العوده بالزمن مره واحده لتغيير شيء ما بالزمن .... أي وقت سترجع ؟؟ وماذا ستغير ؟؟


هرجع للسنة اللي فكرت اني ادخل فيها للنت تقريبا كانت اولي اعدادي او 6 ابتدائي
بجد كنت هغير كتير قوي مكنتش هلمس النت تاني كنت همنع نفسي
عشان انا حاليا ندمانه اني دخلته اصلا


33- ماذا تريد أن تشتري مكافأة لإنجازاتك ؟؟


مصاصه هههههههههه

انا بردو هشتري تذكرة سفر بس لالمانيـــــــــــــــــــا


ميرسي ليكي يا بنوتة بجد نايس توبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الحب
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : من السهل ان تجرح من تحب ولكن من الصعب ان تداوى جروحه
فحافظ على من تحب

انثى
القوس
عدد المساهمات : 2164
العمر : 29
المـكـان : www.baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
المزاج : قشطه
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2205
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الجمعة أغسطس 14, 2009 9:53 am

شكرا ليكم كلكم
نورتوا التوبيك ياجماعه
وشكرا لمرورك الطيب شوشو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة


كيف تعرفت علينا؟ : كنت ابحث عن موضوع و تعرفت على المنتدى
رسالة sms رسالة sms : DONT CRY 4 SOMA 1 WONT CRY FOR U
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 2768
العمر : 20
المـكـان : >>>>ANY WHERE YOU FIND ME THEIR >>>>
العمل/الترفيه : >>>>LOVE MY LIFE>>>>
المزاج : >>>>SHARBA BEBSY WEMDL3A NAFSY>>>>
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2893
تاريخ التسجيل : 20/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله عاوزه اجابه صريحه   الجمعة أغسطس 21, 2009 9:09 am

1- لو حدث انقلاب فى الدوله ايه اللى تتمناه ان يحدث ؟؟
ان الناس تتعامل بضمير
2- لو احترق منزلك فجأه وكان جميع من فيه خارجه وأصبحت لديك الفرصه لإنقاذ شيء من أشياءك بالداخل .... ماذا سيكون ؟؟
دفتر مذكراتى3-
لو أخبرت إنسان عن 3 أشياء يقوم بها يوميا وستكون حياته سعيده بم تنصحه ؟؟
1_ يتقى ربنا
2_ يعامل الناس بضمير عشان يحبوة
3_ ويخلى بالة من اصدقائة ويعملهم بحسن نية

4- لو أعطيت جائزة نوبل ففي أي مجال تحب أن تكون الجائزه ؟؟
السلام5-
لو أرغمت على العيش في الزنزانه (( السجن )) لمدة سنتين مع شخص واحد .... من ستختار هذا الشخص ؟؟
اعز شخص عندى6-
لو لم تكن في وظيفتك .... ماذا تريد أن تصبح ؟؟
دكتورة7-
من أحب الناس إليك ؟؟
ابى وامى8-
ما الذي يغضبك ؟؟
الغباء وعدم المبالاة9-
ما الذي لا تحبه إطلاقا ؟؟
الكدب والخداع والغش10-
متى تشعر بالسعاده ؟؟
عندما انجز شئ كنت اتمنى ان افعلى من زمان11-
ما هو عطرك المفضل ؟؟
كامى فاشون12-
متى بكيت أخر مره ؟؟ وهل كانت أمام أحد ؟؟
امبارح كنت لوحدى13-
لو كان لديك الوقت الكافي ماذا ستفعل ؟؟
استغفر الله ان يسامحنى على كل ذنب
14- لو ألفت كتابا ماذا سيكون عنوانه ؟؟
الطريق الى الحب15-
هل لديك أمنية حياه ؟؟ ولماذا لاتزال أمنيه ؟؟
ان اجد من يخاف على ويقدرنى لان من الصعب ن تجد هذا الانسان16- ما هي أهم ثلاث عيوب فيك ؟؟
غيورة لما بحب حد بغير علية اووووى بتنرفز بسرعة لما يبقى فى حاجة فى دماغى لازم اعملها حتى لو كانت غلط17-
ما الهديه التي ترغب بها بشده ؟؟
ان ابقى بجانب من احب دااائما18-
هل تظن أن الحياه بعد 100 سنه أسوأ أم أفضل ؟؟ ولماذا ؟؟
اسوأ بالتاكيد .... لان البلد مفيهاش ناس تخليها افضل دول بيسوئوها مش بيجملوها19-
ما هو الشيء الذي لا تقبل المزاح به أبدا ؟؟
الحب والعب بالمشاعر20-
لو لم يكن هذا اسمك فماذا تريد أن يكون ؟ (( اسمك الحقيقي ))
ملك
21- هل تقبل أن تعيش سنه كامله في أجمل بقاع الأرض مع أفضل الطعام بشرط أن لا ترى إنسان خلال هذه السنه ؟؟
نعم اقبل لاننى احب العزلة لكى افكر فى اخطائى وكل شئ حلو بحياتى
23- ما الشيء الذي تفعله وسوف يحل مشكلاتك كلها أو أغلبها ؟؟
الله اعلم24-
ما هي الميزه التي تمتلكها ولا يعرفها عنك معظم الناس ؟؟
الرومانسية25-
ما هي أسعد لحظه تتذكرها بحياتك ؟؟
عندما نجحت فى دراستى26-
ما هي أعظم خيبة أمل تذكرها حصلت لك في حياتك ؟؟
عندما فشلت صداقتى مع احد اصدقائى27-
ما الشيء الذي يجعلك شخص محبوب ؟؟
العطف28-
ما هو أهم حدث حصل معك السنه السابقه ؟؟
نجاحى29-
من هو الشخص الذي تتمنى أن تصادقه ؟؟
لا اعلم30-
ما هو أجمل كتاب قرأته ؟؟
التربية بالحب د. ميسرة طاهر
31- من الصديق الوفي برأيك ؟؟
الذى يسئل على اذا لم اكن اسئل علية نا32-
إذا أتيحت لك الفرصه العوده بالزمن مره واحده لتغيير شيء ما بالزمن .... أي وقت سترجع ؟؟ وماذا ستغير ؟؟
سوف ارجع الى اكبر غلطة ارتكبتها بحياتى............. سوف ارجع لكى اصلحها33-
ماذا تريد أن تشتري مكافأة لإنجازاتك ؟؟
دفتر رسم والوانميرسى كتير على الاسئلة الظيفة هذة
تحيااااااااااااااااااااااتى

lave lave lave lave lave lave lave
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WWW.BAANAAT.BA7R.ORG
 
اسئله عاوزه اجابه صريحه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂ :: ღ.¸¸.بناتـ وشبابـ كولـ, حوارات نقشات اراء عامه.¸¸.ღ :: `·.¸¸.·¯`··._.· (النقاش والحوار الجاد) `·.¸¸.·¯`··._.·-
انتقل الى: