♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂
المنتدى الجديد

منتديات شباب وبنات مصر


www.egymt.com

ترجو التسجل


مع تحيات الادارة

♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂

أهـلا بـِك يـا {زائر} مِــنور/ة المنتدى يا كـَـمـ،يـلـ/ة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 واحد حب يعمل صايع على الدكتور

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
قمر زمانى
~عضو اتـعلم اخيراً~
~عضو اتـعلم اخيراً~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
عدد المساهمات : 72
العمل/الترفيه : المسرح والرياضه
المزاج : عادى
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 5
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الإثنين سبتمبر 29, 2008 8:23 am

[size=21]
دكتور كاتب على العياده كشف 50 جنيه واللى ما يخفش ياخد 500

فواحد حب يعمل صايع لما قرأ اليافته قال انا هصيع على الدكتور واخد ال500 جنيه
طلع ودخل للدكتور ودفع الكشف 50 جنيه
الدكتور بيسأله بتشكى من ايه؟؟
قاله ما بستطعمش اى شىء لما باكل ما بتذوقش
فرد الدكتور وقاله بسيطه ونده على الممرضه يا منى:هاتى برطمان 17
قاله خد لحسه اول ما داقها قاله ايه القرف ده ؟ده ذفت
الدكتور قاله مبروك انت خفيت
نزل الصايع مضايق جداً
وطلع له تانى يوم وقال والله لاخد ال500 جنيه
ودفع ال50 كشف ودخل للطبيب
قاله خير بتشكى من ايه؟؟
قاله النسيان الحاجه اللى يعدى عليها 10 دقايق بنساها
قاله بسيطه يا منى: هاتى برطمان 17
رد الصايع وقاله ذفت تـــــــــــــــــــانــــــــــــــــــــــــــــ ــــى
قاله الطبيب مبروك خفيت

lol! lol! lol! lol! lol! lol! Evil or Very Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الإثنين سبتمبر 29, 2008 8:25 am

هههههههههههه
دا المريض يشل
هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
cool girl
مشـ©النـــكت ©ـرفه
مشـ©النـــكت ©ـرفه



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الثور
عدد المساهمات : 545
العمر : 22
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org/forum.htm
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : cool bas mesh awy
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 148
تاريخ التسجيل : 16/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الإثنين سبتمبر 29, 2008 3:45 pm

هههههههههههههههه
حب يصيع على الدكتور بس الدكتور هو الي صاع عليه
لاء دكتور جاااااااااااامد
ميرسي يا قمر على النكتة الجامدة دي lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة الرومانسية
~عـُضـو مـَاسـىِ~
~عـُضـو مـَاسـىِ~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
عدد المساهمات : 167
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 67
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الإثنين سبتمبر 29, 2008 7:57 pm

هههههههه
نكته جنااان
تسلمى يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الثلاثاء سبتمبر 30, 2008 9:11 am

ههههههههههههههههههههه
نكتة جميلة جدا بس باين المريض مش سمع المثل القائل
الصياعة أدب ومحتاجة ذكااء
والله لسة بدرى بدرى يا شهر الصيام
والله لسة بدرى بدرى يا شهر الصيام
تقبلى مرورى وتحياتى
ودمتى سالمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قمر زمانى
~عضو اتـعلم اخيراً~
~عضو اتـعلم اخيراً~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
عدد المساهمات : 72
العمل/الترفيه : المسرح والرياضه
المزاج : عادى
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 5
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الأربعاء أكتوبر 01, 2008 5:27 pm

ميرررررررررررررررسى ياقمرااااااات
ادمن
القناص
اميره
كوووووول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ليله بكى فيها القمر
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : قد يتحول كل شىءضدك ويبقى الله معك فكن مع الله يكن كل شىء معك
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 1287
العمر : 30
المزاج : مية مية.. عسلية
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1006
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الأحد أكتوبر 19, 2008 9:57 am

ههههههههههههههههههههههههه
ده دكنور ميتخافش عليه ابداااااااااااااا
تقبلى مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shosho
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : عدت سنة وراها سنة فتحوا العيون واستغربوا لا هم لقيوا حبهم ولا فهمنا نفسنا


انثى
الجدي
عدد المساهمات : 3019
العمر : 21
المـكـان : a7lamy
العمل/الترفيه : 3aysha 7yaty
المزاج : ro2an
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2546
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 12:44 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه


ايه المريض العبيط دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قمر زمانى
~عضو اتـعلم اخيراً~
~عضو اتـعلم اخيراً~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
عدد المساهمات : 72
العمل/الترفيه : المسرح والرياضه
المزاج : عادى
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 5
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الخميس أكتوبر 23, 2008 3:19 pm

هههههههههههه
تسلموا حبايبى للمرورررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة


كيف تعرفت علينا؟ : كنت ابحث عن موضوع و تعرفت على المنتدى
رسالة sms رسالة sms : DONT CRY 4 SOMA 1 WONT CRY FOR U
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 2768
العمر : 20
المـكـان : >>>>ANY WHERE YOU FIND ME THEIR >>>>
العمل/الترفيه : >>>>LOVE MY LIFE>>>>
المزاج : >>>>SHARBA BEBSY WEMDL3A NAFSY>>>>
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2893
تاريخ التسجيل : 20/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الأربعاء أغسطس 26, 2009 6:43 pm

لالا دكتور مفتح على حق
بجد مريض عبى
تسلم عزيزتى على المرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WWW.BAANAAT.BA7R.ORG
عاشقة الرومانسية
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة


كيف تعرفت علينا؟ : كنت ابحث عن موضوع و تعرفت على المنتدى
رسالة sms رسالة sms : DONT CRY 4 SOMA 1 WONT CRY FOR U
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 2768
العمر : 20
المـكـان : >>>>ANY WHERE YOU FIND ME THEIR >>>>
العمل/الترفيه : >>>>LOVE MY LIFE>>>>
المزاج : >>>>SHARBA BEBSY WEMDL3A NAFSY>>>>
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2893
تاريخ التسجيل : 20/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الأربعاء أغسطس 26, 2009 6:49 pm

على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WWW.BAANAAT.BA7R.ORG
~{EME}~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


كيف تعرفت علينا؟ : دعوة من الادارة
رسالة sms رسالة sms : اخيرا خلصت الامتحانات ورجعتلكم وحشتوني
ذكر
العقرب
عدد المساهمات : 2246
العمر : 23
المـكـان : السلطنهـ عمانـ
العمل/الترفيه : الصيد ,, والبلياردو
المزاج : مش تمامـ,
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2452
تاريخ التسجيل : 14/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: واحد حب يعمل صايع على الدكتور   الأربعاء أغسطس 26, 2009 7:06 pm

هههههههههههههههههه

مش ملاحظين ان الاعلان الي جايبة الزباين

دة فاتحها نصبة بقا مش دوكترااااااة

وزبون عسل

ههههههههه


ثانكسو علي التووووبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
واحد حب يعمل صايع على الدكتور
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂ :: ( ღ.¸¸.الاقسام الترفيهيه لبنات وشباب كول.¸¸.ღ ) :: :: `·.¸¸.·¯`··._.·(قسم النكت والطرائف) `·.¸¸.·¯`··._.· ::-
انتقل الى: