♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂
المنتدى الجديد

منتديات شباب وبنات مصر


www.egymt.com

ترجو التسجل


مع تحيات الادارة

♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂

أهـلا بـِك يـا {زائر} مِــنور/ة المنتدى يا كـَـمـ،يـلـ/ة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 ساحة الحرب بين الشباب والبنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 02, 2008 9:05 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ساحة الحرب بين الشباب والبنات



هذه الصفحه ها نخصصها للحروب الدائره بين الشباب والبنات كل حاجه تخصهم من صور و فضايح واخبار واى حاجه عنهم
بدل ما كل شويه فاتحين موضوع جديد كده يكون افضل لو كانت الحروب اللى بينهم كلها فى هذه الصفحه اسهل لينا وللزوار علشان يشوفوا الفضايح على اصولها هع هع هع
طبعا الصفحه دى ليها شروط لازم نلتزم بيها
1-الدعوه ضحك فى ضحك
2-نزل اللى يعجبك بس احذر التجريح
3-سعت الصدر وطولة البال واظهار البسمه اذا حسيت انك مزمزء ولا معصب اطلع خدلك دش بارد هع هع هع
4-يسمح بالصور التى لا تجرح
5-تطرح هنا جميع التعليقات والمواضيع الساخره والقصيره المضحكه
6-الزعل ممنوع
7-عدم التعصب
8-ممنوع استخدام ترحيب والحكايات العاديه اللى مالهاش دعوه بالموضوع او الحرب بين الشباب والبنات
9-يمنع التعدى على اى عضو او العائله او الدوله
10- يمنع التعدي على الديانات
11- احتفظ بحقى فى حذف اى مشاركه احس انها غير لائقه وعلى واضع المشاركه عدم الاعتراض
ملاحظات هامه جدا من يجد فى نفسه عدم تحمل الحرب وعدم الصبر برجاء عدم الدخول
من يضع له رد سواء كان من شاب او بنت عليه تحمل القذائف والصواريخ
اتمنى من الجميع الوفاء والحب والاخلاص بعيدا عن الحقد والكراهيه واتمنى ان تنال اعجابكم
والان الان تبدأ الحرب
هع هع هع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org

كاتب الموضوعرسالة
shosho
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : عدت سنة وراها سنة فتحوا العيون واستغربوا لا هم لقيوا حبهم ولا فهمنا نفسنا


انثى
الجدي
عدد المساهمات : 3019
العمر : 21
المـكـان : a7lamy
العمل/الترفيه : 3aysha 7yaty
المزاج : ro2an
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2546
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 09, 2008 9:35 am

ماشي ماشي

.ودول شباب اليومين دول

www.lovely0smile.com/2006/c/058.jpg




www.funmaza.com/fun/pictures/funny.jpg



www.b7b7.com/gallery/funny/funny191.jpg





يعني سبحان الله و حتي الاطفال كمان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 09, 2008 1:11 pm

يعنى بصراحة شوشو الصور اللى انتى بتحطيها دى فى صالحنا أوى
اكيد العربية احسن من العروسة لأن العروسة هم فى البيت وتعب فى الشغل و.... ههههههههههه
وأكيد العربية أحسن على الأقل مفيدة شوية عن البنات ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 09, 2008 1:13 pm

والأطفال بيحلقوا ما شعرهم طلع وعجز كمان من مناظر الستات اللى موجودة الله يعينهم بقى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 09, 2008 1:36 pm

هههههه
ملكوش حجة القناص
قالكلوا وحلل كل الصور بتعتنا
هع هع
ههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
mora
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الدلو
عدد المساهمات : 413
العمر : 22
النوع :
نقاط : 8
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 10, 2008 1:17 am

ههههههههههههههه
لا خفيف منك له انا لى تفسير تانى خالص
الصوره الاولى تقول انكم بخلاء جدا جدا وطبعا مافيش اى ست هترضى بيكم اصلا
الصوره التانيه هذا دليل على مدى بخلكم حتى سنانكم وقعت من الاكل العيش الناشف مش عايزين تجيبوا حتى لقمه كويسه نقول ايه بخل واستخصار لا حول ولا قوة الا بالله ههههههه
الصوره التالته توضح مدى غبائكم وانتم صغيرين كنتم بتحلقوا ايه جتكم نيله تلاقيكم اضربتم ضرب بعد الموضوع ده ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 10, 2008 8:41 am

لاء خفيفة أوى حسبى لتطيرى هههههههههههههههههههههههههههههههه
تفسيرات تدل على ما توضحة صورة مخ المرأة يعنى تفسيرات غبيــــــــ بلاش بقى ههههههههههههههه
ده مش بخل ماهى العربية بفلوس وأكتر منن الجواز كمان هما الستات ميدوب بيشوفوا الراجل من هنا بيشبطوا فيه ولو ببلاش هههههههههههههههههههههه
أما الصورة التانية فوقوع الاسنان من الاكل المقرف اللى الستات بتعمله حتى لو بناكل عيش ناشف فده علشان مش لاقيين اكل ما الستات مفاجيع قاضيين على كل أكل البلد ههههههههههههههههه
وبعدين منا قلتلك تفسير الصورة التالتة ليه الولد الضغير بيحلق علشان المناظر الله يصبرنا بقى
ويا حلوة أدام مش عارفة تردى بلاش وكفاية عليكوا حط صور هبلة هع هع هع هع هع هع
وأنا قلتكوا قبل كده لقد أتى الفارس القناص مرعب الحراس وإذا اتى القناص فليصمت الجميع ويستكفوا بوضع الصور اما النقد والتحليل والكلام فليسكتوا افضل لهم هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shosho
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : عدت سنة وراها سنة فتحوا العيون واستغربوا لا هم لقيوا حبهم ولا فهمنا نفسنا


انثى
الجدي
عدد المساهمات : 3019
العمر : 21
المـكـان : a7lamy
العمل/الترفيه : 3aysha 7yaty
المزاج : ro2an
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2546
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 10, 2008 6:35 pm

لا راجل ياد

تصور بجد خوفتنا عمال ترد و عامل نفسك ما بيهمكش حاجة
و بعدين طالما انتو مش ققد الجواز بتتجوزوا ليه


يا ساتر علي الرجالة دول يقتلوا القتيل و يمشوا في جنازته
و بعدين احنا بنشبط في الراجل دة انتو اللي بتشبطوا فينا و احنا بنسيبكوا خايفين منكم و بعدين هنشبط فيكم ليه من جمالكم يعني

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


www.gulfson.com/vb/imgulfson/88ed67184c56f661e837951b8d089d54.jpg
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shosho
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : عدت سنة وراها سنة فتحوا العيون واستغربوا لا هم لقيوا حبهم ولا فهمنا نفسنا


انثى
الجدي
عدد المساهمات : 3019
العمر : 21
المـكـان : a7lamy
العمل/الترفيه : 3aysha 7yaty
المزاج : ro2an
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2546
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 10, 2008 6:56 pm

وعملين نفسكوا اقوياء بقي

كتكوا خيب ................ بلاش اكمل

و دول اتنين من المنتدي من الرجال فرحانين شويتين بصوا الجمال و بتقولولنا اننا بنشبط فيكوا

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

www.al-wfa.com/vb/imgcache/1174672642_index.imageZjpAC9hGdWXtSN.jpg
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قمر زمانى
~عضو اتـعلم اخيراً~
~عضو اتـعلم اخيراً~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
عدد المساهمات : 72
العمل/الترفيه : المسرح والرياضه
المزاج : عادى
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 5
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الأحد أكتوبر 12, 2008 7:49 am

هههههههههههههههههههههههه
دانتوا هتشوفوا اياااااااااااااااااااام بس استنوااااا
ده اهوه اول واحد من الشله
ماشاء الله حتت قمررر
[img][/img]
وووووده واحد جاب سيره البنات بطريقه مش عجبانى affraid affraid affraid
بصو عملت ايه فيه[img][/img]
خلوبالكوا بقى منى
ياااااله يابناااااات عاوزين شغل اكتررر
جووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mora
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الدلو
عدد المساهمات : 413
العمر : 22
النوع :
نقاط : 8
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الأربعاء أكتوبر 15, 2008 8:23 am

لا جامد يا قناص هههههههههههههه
احنا اكلنا يقرف ده انتم اللى مش بتجيبوا فلوس يا بخلاء علشان الستات تعمل المثل بيقول اطبخى يا جاريه كلف يا سيدى
ما قالش كلفى يا ستى

يعنى ده نقص منك يا خفيف
بص كنت بتعمل ايه وانت صغير




وكنتم مفترسين بصراحه




ومفاجيـــــــــــــــــــــــــــــــــع شوفوا





بس الشهاده لله كنتم زى القمر






ها يا قناص الصور دى كمان معاكم هههههههههههههههههههههههههههههههههه
وها هو صاروخ خرج من مدرجات البنات فى وجه الولاد عدل هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 16, 2008 6:14 am

سمسمة لاء حلوة منك بس مش أوى أنتى دايما كدهوا بتسيبيلى حاجة تبقى فى صالحنا مش أنتى اللى قايله المثل ده :ـ المثل بيقول اطبخى يا جاريه كلف يا سيدى
احنا حققنا غرنا وأخيرا أعترفتوا أنكوا جوارى هههههههههههههههههه

جوارى جوارى جوارى البنات ليه بتدارى
أنهم كلهم جوارى يا سلام شاعر يا ولاد
سمسمة أنتى وقمر وشوشو هههههه تنحوا جانبا أحسن لكم هههههههههههههههه
حطوا فى صور حطوا مش أحنا زى القرود سمسمة لما نكون أحنا كده وأنتو جوارى تبقوا عملين
أزاى أسيبك تتخيلى بنفسك ههههههههههههههههههههههههههههههههه
وهكذا فى باقى الصور
ولما احنا بناكل فى رجل كلب مش أحسن من قمر كلت وش الراجل قمر يا أكلة لحوم الرجال ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 16, 2008 10:29 am

لالالالاالالا
كدا كتير اووووى
انا جااااااااااى
انتظرررررونى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
mora
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الدلو
عدد المساهمات : 413
العمر : 22
النوع :
نقاط : 8
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 16, 2008 10:37 am

لا مش هننتظرك هنمشى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 16, 2008 10:41 am

ههههههههه
خفه
بس حاسبى لاطيرى
هههههه
بغش منك يا قناص
ما حنا من فريق واحد بقى
ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
mora
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الدلو
عدد المساهمات : 413
العمر : 22
النوع :
نقاط : 8
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 16, 2008 11:25 am

ههههههههههههههههههههههههه
شفت صفه جديده طلعت الغش
نقطه للبنات هههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 16, 2008 1:06 pm

لالالا
دى نقطة لينا
مش اسمها غش يا غباء
دى اتحاد
هاهاهااها
نقطة ينا احنا



هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
القناص
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥
♥بحبها وفى قلبى ساكن حبها♥



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

الجوزاء
عدد المساهمات : 840
العمر : 23
المـكـان : فى بلاد العجائب
العمل/الترفيه : عايش حياتى بالطول والعرض
المزاج : رايق أوى حسب الايام
النوع :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1181
تاريخ التسجيل : 31/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 16, 2008 2:25 pm

أكيد حودة وحتى لو غش أنا رضيها من محمود حبيبى هارتى ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mora
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الدلو
عدد المساهمات : 413
العمر : 22
النوع :
نقاط : 8
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 17, 2008 2:52 am

احنا مش بنسال راضيها والا لا احنا بنقول انها صفه وحشه
افتكر قول افضل خلق الله صلى الله عليه وسلم
من غشنا ليس منا

يعنى بمعنى بسيط نقطه للبنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 17, 2008 2:55 am

بقوووول اتحاااااااد مش غش
ها ولا اقول تانى
هههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
mora
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~
~عُـ،ـضـو فـُوقـ الـوصـف~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الدلو
عدد المساهمات : 413
العمر : 22
النوع :
نقاط : 8
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 17, 2008 3:26 am

انت اللى قلت فى الاول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 23, 2008 4:41 pm

احنا فى الحرب
والحرب غدعه
ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 23, 2008 4:48 pm

شوفوا يا بنات
اخرتكوا
هههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 23, 2008 4:53 pm

بصوا العبيطة
بدل ما تشترى حاجة
اشترت واحده
ههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الخميس أكتوبر 23, 2008 4:58 pm

شووفووا القمروة دى
من احلى بنات المنتدى
ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
shosho
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة
مشــ©الالـعـاب©ـــرفة



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : عدت سنة وراها سنة فتحوا العيون واستغربوا لا هم لقيوا حبهم ولا فهمنا نفسنا


انثى
الجدي
عدد المساهمات : 3019
العمر : 21
المـكـان : a7lamy
العمل/الترفيه : 3aysha 7yaty
المزاج : ro2an
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2546
تاريخ التسجيل : 17/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ساحة الحرب بين الشباب والبنات   الجمعة أكتوبر 24, 2008 8:28 am

يا لهوي بصوا يا بنات من كتر ما هم مش لاقين عرايس بيتجوزوا بعض الرجالة اتجننت

www.ibtesama.com/vb/imgcache/30314.jpg
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ساحة الحرب بين الشباب والبنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂ :: ( ღ.¸¸.الاقسام الترفيهيه لبنات وشباب كول.¸¸.ღ ) :: :: `·.¸¸.·¯`··._.·(قسم النكت والطرائف) `·.¸¸.·¯`··._.· ::-
انتقل الى: