♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂
المنتدى الجديد

منتديات شباب وبنات مصر


www.egymt.com

ترجو التسجل


مع تحيات الادارة

♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂

أهـلا بـِك يـا {زائر} مِــنور/ة المنتدى يا كـَـمـ،يـلـ/ة
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالتسجيل

شاطر | 
 

 فتاة فقدت بصرها يوم زفافها

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
قمر زمانى
~عضو اتـعلم اخيراً~
~عضو اتـعلم اخيراً~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
عدد المساهمات : 72
العمل/الترفيه : المسرح والرياضه
المزاج : عادى
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 5
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   الأحد أكتوبر 12, 2008 8:30 am

بسم الله الرحمن الرحيم

كان يوم حفل زفاف احدى الفتيات وفي
هذا اليوم البنت وهي في الغرفة فوق تلبس ثوب الزفاف
وتتجهز و بعد ما خلصت نزلت على القاعة وجلست جنب العريس
وفي وصت الحفل وامها كانت تقف الى جانبها
البنت صارت تحكي لامها انها ما عادت تشوف
فطلعتها الام الى الغرفة فوق وعرفت الام انة حسد
فنزلت الام للمعازيم وحكتلهم انة الكل يتوضء
فالكل رحو اتوضو وما صار شي للبنت
والشاب رفض التخلي عنها في هاد الموضوع وتم العرس
وتزوجت البنت وهي عمية
وبعد العرس راحو لاحد المشايخ وسالوه عن السبب
فحكالهم الشيخ انة هاد حسد قوي وما بينفك الا اذا
مات السخص الي حسد البنت
وعاشت البنت فترة من عمرها عمية و زوجها ما تخلى عنها
وفي يوم البنت قامت من النوم وهي بتشوف فرحت البنت
وصحت زوجها وحكتله انة انا رجعت اشوف
وحكتله انها رح تتصل في امها عشان تحكيلها وهون كانت الصدمة الها
لما اتصلت حكولها انة امها ماتت اليوم الصبح
الام كانت حاسدة بنتها بدون ما تعرف
من فرحتها فيها

منقول...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ليله بكى فيها القمر
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~


رسالة sms رسالة sms : قد يتحول كل شىءضدك ويبقى الله معك فكن مع الله يكن كل شىء معك
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 1287
العمر : 30
المزاج : مية مية.. عسلية
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1006
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   الأحد أكتوبر 12, 2008 9:02 am

يا الله
لا حول ولا قوة الا بالله
شكرا على القصه المؤثره اووووووووووووى
تقبلى مرورى flower
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ro0oMaNtIC
ღ♥ @ L O N E ♥ღ
ღ♥ @ L O N E ♥ღ



كيف تعرفت علينا؟ : اخرى
رسالة sms رسالة sms : If You Love Something
Let It Go
If It Comes Back To You
Its Yours Forever
If It Doesn't
Then It Was Never Meant To Be

ذكر
الاسد
عدد المساهمات : 2915
العمر : 23
المـكـان : http://baanaat.ba7r.org
العمل/الترفيه : ثانويه عامه
المزاج : خليها على الله
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 1711
تاريخ التسجيل : 26/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   السبت أكتوبر 18, 2008 2:10 am

ياااا بجد قصة مؤثرة جدا
ميرسي ليكى يا قمرر
تقبلى مرورى
مودى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://baanaat.ba7r.org
t@rek
الـمٌــديــ،ـر الــعـامــ،
الـمٌــديــ،ـر الــعـامــ،


رسالة sms رسالة sms : نظراً لوجود فترة امتحانات سيذداد تواجدى فى المنتدى
ذكر
الميزان
عدد المساهمات : 1883
العمر : 23
المـكـان : ~ مِـ،ـعَــاَكـُ،ـوُا فـ، كُــل مَـ،كـانـ
العمل/الترفيه : مستمعين للمدرسين وللمواد مش فاهمين وللكتب مطنشين
المزاج : خليك فرش علشان وشك ميكرمش
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2161
تاريخ التسجيل : 20/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   الأحد أكتوبر 19, 2008 11:09 am

موضوع اكثر من هائل
نشكرك على ما قدمته اناملك من موضوع شديد الأهمية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sama2008
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~



رسالة sms رسالة sms : ضع النص التي تريده ان يتحرك أفقياً مكان هذه الجملة

انثى
الجوزاء
عدد المساهمات : 698
العمر : 22
العمل/الترفيه : StuDenT
المزاج : CO0OL
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 16
تاريخ التسجيل : 02/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   الثلاثاء نوفمبر 04, 2008 11:07 am



قصه اكثر من رائعه
تسلم اناملك وفى انتظار جديدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة
مشـ©القصص والرويات ©ـرفة


كيف تعرفت علينا؟ : كنت ابحث عن موضوع و تعرفت على المنتدى
رسالة sms رسالة sms : DONT CRY 4 SOMA 1 WONT CRY FOR U
انثى
الاسد
عدد المساهمات : 2768
العمر : 20
المـكـان : >>>>ANY WHERE YOU FIND ME THEIR >>>>
العمل/الترفيه : >>>>LOVE MY LIFE>>>>
المزاج : >>>>SHARBA BEBSY WEMDL3A NAFSY>>>>
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2893
تاريخ التسجيل : 20/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   الثلاثاء سبتمبر 01, 2009 6:24 pm

انا دلوقتى صدقت المثل الى بيقول
من الحب ما قتل تسلم ايدك يا جميلى على القصة الراااائعة
تقبلى مرورى المتواضع تحياااااتى لكى من كل قلبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://WWW.BAANAAT.BA7R.ORG
THE KING
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~
~عُـ،ـضـو لَا يـُعـلـى عَـ،لـيـه~



كيف تعرفت علينا؟ : دعوة من الادارة
رسالة sms رسالة sms : مهما العمر يجري ,,

ميلادي و هجري ,,,

سيبقا حبك في قلبي بيجري ,,,
ذكر
العذراء
عدد المساهمات : 1878
العمر : 21
المـكـان : جنب تاني محطة بنزين عالسمال من وانت جاي من عاليمين
العمل/الترفيه : لاعب منحرف ( محترف )
المزاج : أنا عامل دماغ تمام ... مش بانجو ولا برشام
النوع :
المزاج :
الدوله :
الاوسمه :
نقاط : 2019
تاريخ التسجيل : 03/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   الأربعاء سبتمبر 09, 2009 9:31 am

ميرسي ليكي ع الموضوع الجامد ده
تقبلي مروري
THE KING
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لميس القمر
~عُـ،ـضـو مُـتـألـِقْ~
~عُـ،ـضـو مُـتـألـِقْ~



كيف تعرفت علينا؟ : عبر صديق/صديقة لى
رسالة sms رسالة sms : ليس الحب ان تحب الحب انك تثق فى قلب من تحب
انثى
الميزان
عدد المساهمات : 317
العمر : 20
المـكـان : مصر الاقصر
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : عادى
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 340
تاريخ التسجيل : 30/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   الأربعاء فبراير 03, 2010 3:39 pm

ياااااااااااه امها فعلا الحب يصنع االمعجزات
تسلم الايادى موضوع مؤثر فعلا
وفى تميز مستمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
alexmahone
~عـُضـو مـَاسـىِ~
~عـُضـو مـَاسـىِ~



رسالة sms رسالة sms : ما اجمل لحظات الموت ان مت بعد رؤياكى .......
ما اجمل قبرى ان كان من وضع يداكى ........
وان سقطت قطرات من الماء على قبرى فأتمنى
ان تكون دموع عيناكى..............................
ذكر
السمك
عدد المساهمات : 190
العمر : 22
النوع :
المزاج :
الدوله :
نقاط : 223
تاريخ التسجيل : 28/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: فتاة فقدت بصرها يوم زفافها   السبت فبراير 13, 2010 5:42 am

يارب ابعدنا عن الحسد وعن الحسادين
قصة مؤثرة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تسلم ايديكى يا قمر زمانى
مستنين جديدك
بلال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فتاة فقدت بصرها يوم زفافها
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
♀♥♫۞مـنـتـدى بـنـاتــ وشـبـابـ كـ،ـولـ۞♫♥♂ :: ღ.¸¸.بنات وشبابـ كولـ فى الاقسام الادبية.¸¸.ღ :: `·.¸¸.·¯`··._.· (قسم القصص والروايات) `·.¸¸.·¯`··._.·-
انتقل الى: